Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Λατρεία της Λογικής και του Υπέρτατου Όντος

Λατρεία της Λογικής και του Υπέρτατου Όντος


Γιορτή του Υπέρτατου Όντος, 1794. Musée Carnavalet, Παρίσι
Η λατρεία της Λογικής, η λατρεία του Υπέρτατου Όντος ή theophilanthropy βρίσκονται στη Γαλλία, μια σειρά εκδηλώσεων και τις πολιτικές και θρησκευτικές γιορτές που πραγματοποιήθηκε από τα τέλη του 1792 προς 1794 (ειδικά και ΙΙΙ χρόνου ΙΙ της Επανάστασης ).

 

Ιστορικό

Αυτές οι λατρείες εξαπλωθεί στο κλίμα ανασφάλειας που ήταν η απειλή της εξωτερικής επίθεσης, ειδικά αυτή της εισβολής από Πρώσος στρατεύματα. Το μανιφέστο του Brunswick, 25 Ιουλίου 1792, στην πραγματικότητα απασχολεί αδέξια όρους.
Αυτές οι «λατρείες» ήταν τα στοιχεία της de-εκχριστιανισμός που συνόδευε τη Γαλλική Επανάσταση. Θα ήταν δικαιολογημένες σε κάποια μορφή πολιτικής αντίστασης, τα επιτεύγματα έρευνα για την άμυνα της Γαλλικής Επανάστασης, συμπεριλαμβανομένης της ελευθερίας. Αυτές οι λατρείες είχαν απόγειό τους κατά τη διάρκεια του τρόμου, με τη "λατρεία του Υπέρτατου Όντος".

 

 

 

 

Φιλοσοφικές ρίζες

Φιλοσοφικά, αυτές λατρείες της Λογικής και του Υπέρτατου Όντος είναι από το συγκρητισμό του Διαφωτισμού, από Ντεϊσμός του Βολταίρου, και ιδιαίτερα τις ιδέες του Ρουσσώ, ο οποίος ενέπνευσε Robespierre.
Αυτές οι λατρείες ήταν γραφτό μια έκφραση των ιδανικών του Διαφωτισμού : την ελευθερία (έκφρασης, της σκέψης, κλπ..) ισότητας. Μια νέα Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη ιδρύθηκε το 1793, σε σύγκριση με εκείνη του 1789 , οι τόποι λατρείας έκλεισαν το Μάιο του 1793.

Πολιτικές καταβολές

Εμείς μπορεί να συγκρίνει αυτές τις λατρείες των ιακωβινισμού ριζοσπαστικών, ιδίως στην περίπτωση της λατρείας του Υπέρτατου Όντος. Hannah Arendt, στο κεφάλαιο V του δοκίμιο για την επανάσταση, φέρνει η λατρεία μιας αναζήτησης της απόλυτης νομιμοποίησης Πράξη. Εκείνη τον ονόμασε "νομοθέτης Μεγάλη Universal. Πράγματι, μετά την αποτυχία του, για τη θέσπιση συντάγματος συμπληρώνοντας τον ίδιο ρόλο όπως ο U. S. Σύνταγμα, έπρεπε να βρει μια απόλυτη η οποία είναι μια «υπερβατική κύρωση στον πολιτικό τομέα." Είναι επομένως γι 'αυτήν μια κληρονομιά της γαλλικής απολυταρχίας.

Λατρεία της Λογικής 


Καθεδρικό ναό του Clermont-Ferrand : «Ο γαλλικός λαός κατοπτεύω το Υπέρτατο Ον και η αθανασία της ψυχής» (σήμανση χρώμα ανοιχτό κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης).
Πολλές εκκλησίες μετατράπηκαν σε ναούς της λογικής, συμπεριλαμβανομένου του Αγίου Παύλου-Saint-Louis στην περιοχή Μαρέ. Η λατρεία εκδηλώθηκε με 1793 και 1794 (Έτος II και III), με παρελάσεις του καρναβαλιού, του αριθμού των εκκλησιών, τελετές εικονοκλάστες, τελετές για τους μάρτυρες, κ.λπ.. Η λατρεία του λόγου άρχισε να αναπτύσσεται επαρχία, ιδίως στην Λυών και το κέντρο, όπου κρατήθηκε από τους εκπροσώπους της αποστολής συχνά κοντά στο Treetop. Η κίνηση έγινε ριζοσπαστικές για να καταλήξει στο Παρίσι με τον εορτασμό της Ελευθερίας στην Παναγία των Παρισίων 10η Νοεμβρίου 1793, διοργανώθηκε από τον Pierre Gaspard-Chaumette. Η λατρεία γιορτάστηκε με μια ομορφιά που αντιπροσωπεύει η θεά του λόγου. Ιωσήφ Fouche (στο Nièvre και Côte-d'Or) και Chaumette (στο Παρίσι) ήταν μεταξύ των υποκινητές αυτών των γεγονότων, με Hebertists. Οι εκκλησίες έκλεισαν στις 24 Νοεμβρίου το 1793, και η λατρεία Καθολική ήταν απαγορευμένη. Οι περιοχές που επλήγησαν περισσότερο ήταν τα τμήματα της Βουργουνδίας και την τρέχουσα κεντρική περιοχή, η λεκάνη του Παρισιού, στην περιοχή της Λυών, ο Βορράς, και βόρεια Languedoc. Η ανατολική, δυτική Γαλλία, Aquitaine (εκτός Lot-et-Garonne) ήταν σχετικά καλή κατάσταση. Η κάρτα έχει κάποια συγγένεια με το χάρτη των ιερέων ορκίστηκε για το 1791 (Timothy Tackett).


Λατρεία του Ανωτάτου Όντος


Επιγραφή σε έναν τοίχο της εκκλησίας Saint-Martin d'Ivry-la-Bataille.
Με διάταγμα της 18ης Floreal Έτους ΙΙ (7 Μαΐου 1794), που εγκρίθηκε από τη Σύμβαση στο βουνό σε έκθεση της Ροβεσπιέρος (Επιτροπή Δημόσιας γειά σου), θέσπισε ένα πρόγραμμα των εορτασμών των αξιών δημοκρατιών που ονομάζεται Δημοκρατία και την αντικατάσταση της Καθολικής γιορτές . Επιπλέον, ίδρυσε την λατρεία του Υπέρτατου Όντος, που αντιπαρατίθεται με τη λατρεία της Λογικής.
Robespierre, θεϊστής, είχε επιτεθεί έντονα τάσεις ή αθεϊστικών πολιτική de-εκχριστιανισμός των υπερ-επαναστάτες (Hebertists), ο οποίος ίδρυσε τη λατρεία της Λογικής τέλη 1793.
Βάζουν μια φυσική θρησκεία - αναγνώριση της ύπαρξης ενός Υπέρτατου Όντος και την αθανασία της ψυχής - και μια ορθολογική θρησκεία (ένα όργανο του φεστιβάλ αφιερωμένο στην πολιτικής αρετής), σκοπός του οποίου ήταν, μου είπε " αναπτύξει καλές πολίτη και τα χρηστά ήθη δημοκρατιών. "
Η λατρεία του Υπέρτατου Όντος ήταν μια λατρεία θεϊστής, επηρεασμένος από τη σκέψη των φιλοσόφων του Διαφωτισμού, και ήταν μια « θρησκεία »που δεν αλληλεπιδρά με τον κόσμο και δεν παρεμβαίνει στη μοίρα των ανθρώπων.
Η λατρεία του Υπέρτατου Όντος αυτή αντανακλάται από μια σειρά από φεστιβάλ του πολίτη, με σκοπό να συνέρχεται περιοδικά για τους πολίτες και να «ξαναχτίσουν» την πόλη γύρω από την ιδέα του Θεού, αλλά και να προωθεί κοινωνικές αξίες, ειδικά ως αφηρημένη και Φιλίας Η Αδελφότητα, η ανθρωπότητα, Παιδιού Νεολαίας και ευτυχία.

 

 

 

 

Η Γιορτή του Υπέρτατου Όντος 

Η Γιορτή του Υπέρτατου Όντος, εορτάζεται στις 20 Prairial (8 Ιουνίου 1794) είναι, για λίγες ώρες, η ομόφωνη έκφραση αυτής της μυστικιστική, ηθική και πολιτική Μαξιμιλιανός Ροβεσπιέρος σχέδια για το μέλλον, ως προϋπόθεση για την ειρήνη και την ευτυχία. Η Γιορτή του Υπέρτατου Όντος ήταν μια μεγάλη επιτυχία σε ολόκληρη τη Γαλλία και ήταν ένας από διατηρήσαμε ορατά ίχνη μεγαλύτερη. Οι περιοχές που επλήγησαν περισσότερο ήταν η λεκάνη του Παρισιού, στη Νορμανδία, Βόρεια, Λυών, Languedoc, Provence, Aquitaine και Βουργουνδίας. Οι περιφέρειες που γλίτωσαν την Άνω Ρήνου και τη Δύση, σε κάποιο βαθμό. Civic φεστιβάλ παρέμεινε συγκεντρωμένη στην περιοχή των Παρισίων και στη Νορμανδία, στη Λυών και στην κοιλάδα του Ροδανού.

 

 

Διάρκεια του φεστιβάλ 


Γιορτή του Υπέρτατου Όντος
Άποψη του Champ de Mars.
Εκείνη την ημέρα, το Tuileries στο Champs de Mars, τον ύμνο στο υπέρτατο ον, που γράφτηκε από το επαναστατικό ποιητής Θεόδωρος Desorgues, τραγουδιέται από το πλήθος με μουσική από Gossec.Συμμετέχει στο φεστιβάλ Marcellin διάσημη τραγουδίστρια δρόμο στο Παρίσι. Ροβεσπιέρος πριν από τα μέλη της Συνέλευσης, της οποίας είναι πρόεδρος. Αυτός προκαταβολές και μόνο, και για την περίσταση, που φόρεσε ένα μπλε παλτό με ένα μαντήλι σφιχτό ουράνιο φως. Κατέχει ένα μπουκέτο λουλούδια και το καλαμπόκι με το χέρι. Το τεράστιο πλήθος ήρθε σε αυτή τη μεγάλη κοινωνία προκύπτει επίσης, έχει προγραμματιστεί από τον Jacques-Louis David. Πριν από το άγαλμα της Σοφίας, ο Ροβεσπιέρος πυρκαγιές μέχρι κούκλες που συμβολίζουν αθεϊσμός, φιλοδοξία, τον εγωισμό και ψευδείς απλότητα.
Στην εταιρεία των μελών της Συνέλευσης, κατά τη διάρκεια της τελετής, γελούν, chat, αρνείται μέχρι τον Μάρτιο στο βήμα. Παρά τη βαθιά εντύπωση που το εν λόγω μέρος, η λατρεία του Υπέρτατου Όντος ήταν μακριά από το να δημιουργήσει ηθική ενότητα μεταξύ επαναστατών και ακόμη και να προβάλει, λίγο μετά την καθιέρωσή του, μια πολιτική κρίση, κατά την επαναστατική κυβέρνηση.

 

By J.V

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου